La classe dels Cocos, Escoleta Can Cantó (Promoció 2011/2012)

divendres, 23 de març del 2012

Preparant la sala de psico!

Avui he estat jo l'encarregada de preparar la sala de psicomotricitat. Així doncs, mentre la Lara feia l’escalfament amb els més petits, jo he disposat materials com ara els matalassos, la caseta de fusta, la piscina de boles, entre d'añtres, per tal d’afavorir diverses situacions que generin el moviment psicomotor desitjat com salts, arrossegaments, caigudes, balanceigs, entre d’altres. 

Algunes d’aquestes propostes han sigut: disposar un matalàs allargat i estret entre la passarel·la i la piscina de boles per tal d’afavorir l’equilibri, posar un matalàs que té miralls dintre del cuc per tal que quan s’arrosseguin es puguin veure, ficar boles de la piscina dintre d’un matalàs rodó per tal d’afavorir accions de ficar i treure, entre d’altres. 


A més a més, també em vaig encarregar de construir la torre que després enderrocarien una vegada contéssim fins a tres. Al llarg de la sessió, vaig estar atenta a les necessitats de joc i moviment dels infants amb la qual cosa anava reorganitzant contínuament els materials per afavorir noves propostes. 


Per últim, vaig fer una sortida molt especial segons la qual els infants havien de sortir de l’aula passant pel cuc dintre del qual havia posat el matalàs de mirall, afavorint així situacions d’arrossegaments alhora que es podien veure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada