La classe dels Cocos, Escoleta Can Cantó (Promoció 2011/2012)

dilluns, 5 de març del 2012

Proposta d'un nou exercici d'escalfament!

Una de les situacions més destacades en la qual he pogut dirigir i intervenir en una sessió d’aula, ha estat en el dia d’avui durant el temps de rotllana d’abans d’anar a la sala de psicomotricitat. Fa un parell de dies, li vaig comentar a la meva tutora que se m’avia ocorregut un exercici nou per treballar durant el temps de preparació i escalfament d’abans d’anar a psico. Aquest exercici, consisteix en tombar-se mirant cap a munt amb les cames flexionades i fer força per pujar el cul. Amb aquest exercici, pretenc que els infants puguin escalfar i estirar, enfortir els músculs de les cames, l’abdomen i els glutis, desenvolupar les habilitats motrius gruixudes, afavorir la coordinació entre les diferents extremitats, entre d’altres. A més a més, també constitueix una bona forma de facilitar-nos la nostra tasca a l’hora de fer el canvi de bolquers, sobretot en infants més hipertònics. Així doncs, avui mentre estàvem a la catifa fent la resta d’escalfaments, la meva tutora els va comentar la meva proposta i jo mateixa em vaig encarregar de mostra-se-la als infants. La veritat és que em va agradar molt que hagués tingut present la meva proposta i haver-la pogut mostrar als infants com una idea meva. A continuació, vam anar un per un perquè ho fessin i el resultat va ser magnífic, tothom era capaç de fer-ho només faltava una mica més de pràctica!! A continuació teniu una imatge evidenciant aquest moment:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada