La classe dels Cocos, Escoleta Can Cantó (Promoció 2011/2012)

dimarts, 13 de març del 2012

Proposta del paper higiènic!

Un dels moments més destacades en la qual he col·laborat amb la tutora en la posada en pràctica d’una activitat amb els infants, ha estat en el dia d’avui en el qual teníem preparada una proposta molt divertida i lúdica pels infants en la que farem servir paper higiènic per treballar les parts del cos humà!. En primer lloc, he ajudat a la tutora a condicionar l’espai i ambient per tal de lliurar la meitat de l’aula. Així doncs, hem hagut de moure mobles, taules i cadires, el canviador, la catifa, i totes les joguines que hi havia. Llavors, mentre que jo estava al menjador amb els infants per esmorzar, la Toñi recobria tota l’aula de rotllos de paper higiènic; fins a 12 rotllos vam emprar!! Quan vam arribar a l’aula, jo esperava dintre als infants per tal de capturar l’expressió de les seves cares en descobrir la sorpresa que els esperava. Tots estaven molt emocionats i no van dubtar en començar a córrer per la classe agafant el paper que penjava dels tensors. Jo m’encarregava de les imatges mentre que la tutora feia algun vídeo. Encara que alguns infants es van mostrar una mica reticents en un primer moment, al final tothom es va animar i van ser molt participatius. La veritat és que va ser molt emocionat i jo m’ho vaig passar genial jugant amb els infants amb el paper, lo cert és que vaig gaudir com un nen! A continuació teniu algunes imatges de les propostes que van sorgir del propi joc dels infants i que vaig poder capturar:


Ens cobrim de paper!


Juguem a ser mòmies d'Egipte!


Comprovem com és de llarg



Per últim, m'agradaria mostrar-vos un petit fragment d'uns15 segons en el que podreu veure en acció aquesta magnífica experiència! No sé qui es diverteix més aquí; si ells o jo...!


Petites experiències de vida que ens fans créixer; proposta del paper higiènic!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada