Un dels moments més destacades en la qual he col·laborat amb la tutora en la posada en pràctica d’una activitat amb els infants, ha estat en el dia d’avui en el qual teníem preparada una proposta molt especial; fer les petjades dels peus dels infants a un paper continu de colors. En primer lloc, he retirat les taules i cadires per tal de deixar un espai lliure on poder muntar la proposta, i després he cobert part del sòl de la classe amb dos trossos de paper continu (un de groc i l’altre blau). Llavors, la tutora ha portat dos pots de pintura un de blau i l’altre de vermell, dos platets per posar un poc de pintura de cada color, i un pinzell. A més a més, hem condicionat un altre espai amb una cadira, una tovallola i un gibrell amb aigua calenteta per tal de netejar-los els peus una vegada terminin la proposta. A continuació, demanàvem als infants que es llevessin les sabates i els mitjons i els anàvem cridant d’un en un, mentre la resta observava i jugava a la catifa. L’infant cridat, havia de seure en una cadira preparada en front del paper on continu on havia de deixar les seves petjades, i la Toñi el pintava els peus i els ajudava a caminar per d’alt d’aquest. Llavors me’ls donava a mi i jo m’encarrega de fer-los nets els peus i secar-los. A més a més, també era l’encarregada de fer les imatges que emprarem després per fer un plafó que il·lustrarà l’experiència realitzada. Aquí teniu algunes imatges del procés:
Pintant els peus
Pintant els peus
Caminant per dixar les petjades
Fent nets els peus
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada