La classe dels Cocos, Escoleta Can Cantó (Promoció 2011/2012)

dijous, 8 de març del 2012

Planificació conjunta de la setmana!


En el dia d’avui, durant la darrera mitja hora que tenim d’exclusiva per fer treballs sobre les pràctiques, he col·laborat amb la meva tutora per tal de fer la planificació d’activitats previstes per a la setmana del 12 de març. Així doncs, m’ha demanat què m’agradaria fer el dilluns. Ella tenia previst fer una activitat molt guapa amb paper higiènic, però vaig pensar que potser si la fem el dilluns no li trauríem tot el profit, ja que els infants venen del cap de setmana una mica més revolucionats. És per això, que li vaig proposar deixar-la pel dimarts. Així doncs, vam decidir deixar l’activitat del paper higiènic pel dimarts i vam pensar que pel dilluns podíem fer l’activitat de pintura d’ungles. El dimecres estava clar que tocava piscina, així que pel dijous vam proposar l’activitat sobre els puzles del racó i pel divendres la de pintura amb natilles, ja que l’activitat dels puzles és menys moguda que la de la pintura amb natilles i anirà millor posar-la el dijous després de piscina que tant els infants com nosaltres estirem més cansades i no suposa tanta preparació. En definitiva, m’he sentit molt agust planificant les propostes de la propera setmana conjuntament amb la meva tutora perquè he sentit que la meva opinió també l’interessava i que em tenia en compte. A més a més, crec que he sigut d’utilitat i que les meves aportacions han millorat la planificació i futura posada en pràctica de les propostes, per tal de millorar construcció dels aprenentatges dels infants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada