La classe dels Cocos, Escoleta Can Cantó (Promoció 2011/2012)

divendres, 24 de febrer del 2012

Apuntant a la pissarra aspectes a destacar dels infants

Un dels moments més destacats en el qual he col·laborat i participat activament en la vida diària de d’aula, ha estat durant el temps de després del dinar en el qual s’ha d’apuntar aspectes rellevants sobre cada infant en particular. Com que la meva tutora es va haver d’anar a fer uns papers, vaig ser jo l’encarregada d’escriure a la pissarra les defecacions que havien fet els infants, si els faltava qualque cosa (bolquers, toallites, etc.), com havien menjat etc. i va ser en aquell moment quan vaig apreciar la complexitat d’haver d’acordar-se amb tanta fiabilitat de tots aquests aspectes de cada infant en particular. Espacialment em va costar més haver d’apuntar el que havia menjat cada infant de primer i segon plat, i de postres; de fet, vaig haver d’apuntar-m’ho a un paper i després copiar-lo a la pissarra per tal de no equivocar-me. No obstant, tinc una actitud positiva i crec que a poc a poc, a mesura que vagi coneixent a cada infant i la quantitat que acostuma a menjar, serà molt més fàcil que em pugi acordar de tots aquest aspectes. En definitiva, m’agradaria destacar que segons el meu parer, el fet d’apuntar a la pissarra tots aquests aspectes, em sembla fonamental per tal que els pares es puguin assabentar amb un cop d’ull aspectes tan rellevants sobre els seus fills com aquests a banda que contribueix a fer un seguiment més exhaustiu i rigorós dels propis infants. Aquí teniu una imatge d’aquest moment:


Apuntant a la pissarra el que ha menjat cada infant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada