La classe dels Cocos, Escoleta Can Cantó (Promoció 2011/2012)

dimecres, 22 de febrer del 2012

Primer dia de piscina...

Avui és el primer dia que he anat a piscina i la veritat és que m’he sentit molt perduda i poc orientada... Cada pare s’encarregava de posar la roba de bany del seu fill. En arribar al vestuari, em van envair un munt d’interrogants sobre com actuar davant l'infant que havia de canviar; havia de llevar-li el bolquer? Havia de posar-li un altre de nou? De baix del banyador havien de llevar bolquer? Quin dels dos bolquers de la seva motxilla era per posar baix del banyador, estava ven col·locada la tovallola, entre d’altres. Així doncs, vaig tractar de fixar-me en les mares per veure el procediment que seguien i finalment el vaig poder deixar llest.

No obstant això, el problema va continuar quan en tornar al vestuari, després del bany, el vaig haver de tornar a canviar per posar-li el bolquer net i la seva roba. Com era lògic, no coneixia quin era el procediment. Però llavors, una de les mares que va veure la situació em va ajudar. Em va mostrar on hi havia uns canviadors fora del vestuari on el podria canviar amb més comoditat, ja que degut a la seva hipertonicitat era difícil fer-ho en el estret banquet del vestuari on ho feien totes les mares. En definitiva, he de dir que m’he sentit poc recolzada i orientada, ja que no em van explicar què havia de fer amb la qual cosa anava bastant perduda i això em va generar molta frustració, nervis i angoixa... No obstant això, la setmana que ve estaré preparada perquè ja conec el procediment i no em vindrà de nou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada